top of page

FAQs

Learn everything about Chan Furniture and the most frequently asked questions. 

  • Siapakah kami?
    Chan Furniture (M) Sdn Bhd adalah salah satu syarikat terbesar yang membekalkan perabot, barangan elektrikal dan gadget IT secara tunai dan ansuran bulanan. Kami mempunyai 95 cawangan di seluruh Malaysia.
  • Adakah anda menawarkan servis penghantaran?
    Ya. Kami menawarkan servis penghantaran ke rumah. Sila hubungi kami dengan menekan CONTACT untuk keterangan selanjutnya.
  • Adakah anda menawarkan ansuran bulanan?
    Selain daripada pembelian secara tunai, kami juga menawarkan ansuran bulanan melalui SKIM ANSURAN MUDAH CHAN (100% Ansuran Kedai)
  • Pinjaman kedai atau pinjaman bank?
    Kami menawarkan SKIM ANSURAN MUDAH melalui pinjaman kedai 100%. Bukan bank atau mana-mana syarikat kewangan. Kami mempunyai 95 cawangan di seluruh Malaysia & telah beroperasi sejak 1986.
  • Berapa lama tempoh kelulusan?
    1. Keputusan status permohonan adalah dalam tempoh masa 48 jam selepas permohonan dibuat. 2. Tempoh kelulusan akan dipanjangkan untuk kes-kes yang luar biasa.
  • Bagaimanakah cara mendapatkan promosi terkini?
    Anda boleh LIKE Facebook pages kami untuk mengetahui promosi terkini dengan pantas. Tekan FACEBOOK untuk mengetahui promosi lebih lanjut.
  • Dimanakah lokasi cawangan kamu?
    https://www.chanfurniture.com.my/locate-us
  • Bagaimanakah cara-cara pembayaran ansuran bulanan?
    1. Pembayaran ansuran boleh dibuat di mana-mana cawangan kami atau melalui JomPAY dan mana-mana bank yang menawarkan perkhidmatan JomPAY. 2. Sila lengkapkan maklumat seperti berikut: **Sila buat pembayaran hanya ke BILLER CODE 31120 sahaja dan bukan ke mana-mana akaun peribadi.
  • Borang Permohonan Ansuran
    https://www.chanfurniture.com.my/simple-form
  • Apa nombor whatsapp kami?
    https://wa.me/60128895558
  • Apa nombor whatsapp perkhidmatan pelanggan kami?
    https://wa.me/60168331386

Can't find what you need?
Contact us!

Our team is ready to answer your questions. 

bottom of page